joi, 29 aprilie 2010

Curtea scolii

Curtea scolii e maaaaaaaare cu multi de a. Un teren de fotbal si unul de baschet + tribune ingarduite si alte doua de baschet, de asemenea ingarduite. Intre cele doua garduri este o pista de viteza iar jur este o ditamai pista de alergat care cuprinde tot ce am enumerat pana acum. Am facut cele 3 ture de pista in 3 minute.
In fund de tot este fumatoarea - locul de chiulangeala pe unde misunau tiganii de vizavi. Un gard imens de piatra cu niste plasa si sarma ghimpata ca la puscarie. L-am sarit si pe ala.
Gardurile care inconjoara terenurile sunt din plasa ruginita dar rezistenta. Pe alocuri sunt gauri de iesit afara.
Pe langa pista mai sunt si cateva cladiri dezafectate care adapostesc nu stiu ce. Nu pot uita nici fenomenalele grajduri in care am 'invatat' un semestru in clasa a 9-a. Cei de a 9-a trec aproape toti prin acele clase.
Pe partea opusa, tot pe langa pista este atelierul mecanicului, plin cu tot felul de flori in ghiveci. Americanu' i se spunea. In a 12-a nu l-am mai vazut; o fi iesit la pensie.
Chioscul din curte a functionat in a 9-a si a 10-a. Apoi au inceput lucrarile la bazin si la centrala; se tineau acolo saci de ciment, plasele de la sport si alte chestii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete