joi, 29 aprilie 2010

Tasnitoarea

Cica in clasa a 9-a trebuie neaparat sa iti iei 'botezul'. Desi tentative au existat de-a lungul celor 4 ani, nu am avut parte de acea placere uda insa ne mai udam intre noi cand beam apa.
Apa era chiar buna de baut. Oricand as da o sticla de Cola pentru un jet de apa de acolo.
Mai este o tasnitoare si langa corpul cu laboratoare dar nu prea am avut de-a face cu ea.
Imi amintesc cum mai dadeau unii drumul de tot si fugeau. Putini aveau curaj sa se apropie sa o inchida.
In a 12-a in semifinala de la campionatul de fotbal s-a spart mingea cu care se juca. A ramas undeva prin curtea scolii. La ora de sport, am luat-o si am umplut-o cu apa si am dus-o pe teren sperand sa dea cineva cu piciorul in ea. La sfarsit am dus-o in clasa si am bagat-o in catedra.
In ultima zi de scoala, cand ne-am imbracat cu robele, am luat-o acasa. Vara, dupa Bac, am reusit sa o repar cu o manusa chirurgicala bagata inauntru. Acum sta desumflata pe undeva.
E mingea cu care am ajuns in finala pe care am castigat-o de 2 ori consecutiv.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete